Festival på Tværs

2. marts 2010
Roskilde Universitet indbyder blandt andet arbejdsløse, fleksjobbere, førtidspensionister og mennesker med handicap til et to-dages arrangement, som gerne skulle give nye idéer til at undersøge og understøtte rummelighed på arbejdsmarkedet.
Thumbnail

Af Kira Madsen, journalist

Festival på Tværs er en blanding af debat, workshops, forskning og teater og handler blandt andet om det rummelige arbejdsmarked. I løbet af de to dage, festivalen varer, vil man kunne deltage i forskellige workshops om fleksjob, sygdomsnærvær, kolleger og meget meget mere.

Socialrådgivere, forskere og Landsforeningen af Fleks- og skånejobbere (LAFS) er blandt de medvirkende, og udover workshops og debat kan man se Rejsescenens to musik-forestillinger ’Små skarpe’ og ’Det røde felt.’ Begge stykker er komedier og debatskabende forestillinger om stress, arbejde og hverdagsliv.

Festivalen arrangeres af Center for arbejdsmiljø og arbejdsliv på Roskilde Universitet med hjælp fra blandt andet LAFS og Handicapidrættens Videnscenter.

Festivalen løber af stablen den 18. og 19. marts, er gratis for alle deltagere og inkluderer frokost samt transport til og fra Valby Station.

Der er ingen kommentar endnu

Dit navn

Ren tekst

• Ingen HTML-tags tilladt.
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.