Første hæderspris til frivillig

21. november 2011
Scleroseforeningen uddelte for første gang Årets Frivilligpris, som gik til Leif Møller, Favrskov
Thumbnail

Leif Møller, tv, modtog årets frivilligpris af formanden for Scleroseforeningens netværksudvalg, Jan Deebmann.

Leif Møller fra Favrskov har været frivillig i Scleroseforeningen lige så lang tid, foreningen har eksisteret – i mere end 50 år. Fredag aften blev den mangeårige indsats påskønnet med Årets Frivilligpris – en ny hædersbevisning, som foreningen uddelte for første gang.

Som tidligere blev også tre lokalafdelinger hædret for ekstraordinære indsatser gennem det forløbne år. Fra venstre er det Britta Jacobsen, Greve-Solrød, Susanne Katz, Frederiksberg-København, og Laila Rohde Mortensen fra Fredensborg, Gribskov, Helsingør og Hillerød kommuner, der modtog blomster, diplomer og en check på 10.000 til et arrangement i lokalafdelingen.

Ny sang præsenteret

Uddelingerne skete i forbindelse med foreningens formandsmøde i Dronningens Ferieby i Grenaa. Her præsenteredes også foreningens nye sang ”Jeg vil rejse jorden rundt”, der er skabt bl.a. gennem workshops for foreningens medlemmer.

Der er ingen kommentar endnu

Dit navn

Ren tekst

• Ingen HTML-tags tilladt.
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.