Støt os i kampen

DKK
DKK
Støt os
Er du blevet ringet op af Scleroseforeningen?
d. 14 september 2015

Scleroseforeningens telemarketingindsats er utrolig vigtigt for arbejdet for mennesker med sclerose.

Måske har du over weekenden set et opslag på Facebook, der advarer mod opkald fra en person, der udgiver sig for at være fra Scleroseforeningen.

Det er naturligvis altid vigtigt med en sund skepsis, men denne person var rent faktisk fra Scleroseforeningens telemarketingbureau, som hverver støttemedlemmer for os.

Vores telemarketingindsats er utrolig vigtigt for det arbejde vi gør for mennesker med sclerose. Vi følger alle regler og anbefalinger på området i vores hvervning og der er derfor intet suspekt i det, når man bliver bedt om at oplyse sit registreringsnummer, kontonummer og cpr-nummer. Som støttemedlem betaler man nemlig 75 kroner om måneden via BetalingsService (Nets, tidligere PBS). For at kunne oprette aftalen, bliver man bedt om at oplyse disse data.

Vi er i løbende dialog med de telemarktingbureauer som vi samarbejder med, så vi sikrer, at alle får en god oplevelse, når de bliver kontaktet. Vi har selvfølgelig også fulgt op på denne henvendelse, så vi sikrer, at andre ikke sidder tilbage med en oplevelse af, at nogen ønsker at snyde dem.

På denne side kan du læse mere om hvorfor og hvordan vi hverver medlemmer over telefonen:
Er du blevet ringet op af Scleroseforeningen?