Støt os i kampen

DKK
DKK
Støt os
Din drøm om at sejle kan stadig blive virkelighed
d. 24 februar 2015

Plads til flere danskere ombord på båden Oceans of Hope, der nu er nået til Stillehavet

Båden Oceans of Hope, der sejler med mennesker med sclerose, har netop sejlet igennem Panamakanalen og er på vej mod Galapagos med et nyt hold af mennesker med sclerose.

Der er ledige pladser på for mennesker med sclerose til at besætte pladserne på togter fra Sydney (slutningen af maj) til Singapore (Begyndelsen af august) og i Europa/ Middelhavet (september og oktober). Togterne bliver delt op i mindre sejladser på mellem 2-5 ugers varighed. Faktisk er der en mulig plads allerede fra Auckland til Sydney ca. 12. - 29. Maj.

Og ellers kan du gå ind på siden her og se mulighederne her

Blik klogere på projektet

Du kan læse meget mere om projektet på hjemmesiden for Sailing Sclerosis, der står bag. Den finder du her

Du kan også læse mere om, hvordan det er at være ombord i forskellige blogs. Dem finder du her

Og endelig kan du klikke direkte til siden for anøsgere. Den finder du her

Undervejs har både haft mennesker med sclerose med fra Holland, Belgien, Portugal, England, Venezuela, Canada, USA, Tyskland og Danmark.