Delegeretmøde i Scleroseforeningen

14. november 2013
To repræsentanter for hver af Scleroseforeningens 51 lokalafdelinger samt medlemmer af hovedbestyrelsen og udvalg holder delegeretmøde på søndag den 17. november, men allerede lørdag går det løs med formandsmøde.

Omkring 120 deltagere er med i Dronningens Ferieby i Grenå i weekenden, og de skal på lørdagens formandsmøde drøfte foreningens fremtidige kommunikation, hvor der bl.a. lægges op til ændringer af foreningens medlemsblad. Endvidere skal repræsentanterne drøfte oprettelsen af et kampagnekorps af frivillige, som kan aktiveres i forbindelse med større kampagner etc.

Delegeretmødet

Søndagens delegeretmøde har sin faste dagsorden, hvor foreningens formand, Chr. L. Bardenfleth aflægger beretning, kasserer Henrik H. Klæbel fremlægger regnskab og udvalgsformændene fortæller om deres respektive handlingsplaner for 2014.
Arrangementet omfatter også festaften lørdag, hvor enkelte lokalafdelinger bliver belønnet for ekstra godt arbejde, og jubilarer bliver hædret for lang indsats som frivillige.

Der er ingen kommentar endnu

Dit navn

Ren tekst

• Ingen HTML-tags tilladt.
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.