Bog: Maratonkvinden

25. oktober 2013
Annette Fredskov fik sclerose i 2009. Fra 2012 til 2013 løb hun 366 maraton på 365 dage. Køb bogen med medlemsrabat her

Annette Fredskov fik i 2009 diagnosen sklerose – et spark i røven, som hun selv kalder det. Beskeden om at hun skulle passe på med løbetræningen, og at hun ikke måtte løbe langt, provokerede hende til at sætte mål om at løbe sit første maraton i oktober 2010. Det blev kærlighed ved første skridt.

I mål i familiens arme

Den 14. juli 2013 løb hun over målstregen og i armene på hendes mand og to børn efter at have gennemført 366 maraton på 365 dage. Hun er en helt almindelig kvinde, som siger: ”Når jeg kan, kan du også. Uanset hvad livet byder os af udfordringer, er det altid vores eget valg og vores ansvar, hvordan vi håndterer det. Vi bestemmer selv, hvordan vi kommer videre.”

Eventyr med smil og tårer

Bogen Maratonkvinden er Annettes beretning om, hvordan det var at stå op hver dag i et år og løbe 42,2 kilometer uanset hvad. Hele følelsesregisteret er i brug. Det er et eventyr med smil og tårer, glæder og udfordringer. Vi kommer med hele vejen rundt, og som hun selv udtrykker det: ”Sådan er jeg. Sådan var 366/365. Jeg har åbnet fuldstændigt op til mit indre.”
Bogen er fuld af inspiration og med fri adgang til Annettes værktøjskasse.
Det handler om meget mere end maraton.

Kan købes hos boghandlere og på internettet

Maratonkvinden – 366 maraton på 365 dage.
272 sider. Vejledende udsalgspris kr. 279,95
Udkommer i dag d. 25. oktober 2013.

Læs mere på www.muusmann-forlag.dk eller på www.facebook.com/muusmannforlag

Medlemsrabat:

Medlemmer af Scleroseforeningen kan købe bogen for 239,95 kr. (normalpris kr. 279,95). Bogen leveres portofrit.

Send mail med navn og adresse til salg@muusmann-forlag.dk og skriv ”Scleroseforeningen” i emnefeltet.

Muusmann Forlag fremsender herefter et signeret eksemplar af bogen sammen med faktura.

Der er ingen kommentar endnu

Dit navn

Ren tekst

• Ingen HTML-tags tilladt.
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.