Bliv manager i eget liv

13. august 2014
En manager har styr på tingene og styrer mod bestemte mål. Hvem vil ikke gerne have det sådan: Hvem vil ikke gerne indtage bussens førersæde? Nye møder for unge mellem 19 og 40 år.
Men sclerose er en sygdom, der virkelig kan udfordre det med at have styr på tingene og nå sine mål. Vil du blive klogere på, hvordan du kan møde sclerosens udfordringer, så kom og hør Sclerosehospitalernes direktør, Brita Løvendahl, fortælle om hvordan du bliver sclerose- manager i dit eget liv. Herefter kan du – hvis du har lyst – stille op til Unge-panelet og selv være med til at påvirke aktiviteterne for unge med sclerose.

Region Midtjylland

Mandag d. 8 sept. 2014 kl. 18.00 – 21.00Hotel Scandic Aarhus VestRytoften 3
8210 Aarhus V.

Region Nordjylland

Onsdag d. 10 sept. 2014 kl. 18.00 – 21.00Hotel Scandic AalborgHadsundvej 200
9220 Aalborg

Region Syddanmark

Torsdag d. 11 sept. 2014 kl. 18.00 – 21.00Hotel Scandic KoldingKokholm 2

Region Hovedstaden

Mandag d. 15 sept. 2014 kl. 18.00 – 21.00
Hotel Scandic Hvidovre
Kettevej 4
2650 Hvidovre

Region Sjælland

Torsdag d. 18 sept. 2014 kl. 18.00 – 21.00Hotel Scandic RingstedNørretorv 57
4100 Ringsted

Hvordan stiller du op?

• Du skal være mellem 19 og 40 år i hele valg-perioden.
  • Du melder dig blot som kandidat til mødet i din region.
  • På mødet får du og de andre kandidater tre min. til at fortælle lidt om sig selv, hvorfor de stiller op, og hvad de gerne vil arbejde for.
  • Derefter sker valget direkte på mødet.
  • Første møde i det nyvalgte Ungepanel er fre-dag d. 24. og lørdag den 25. oktober i Grenaa. Stiller op til Ungepanelet, kan du allerede nu sætte kryds i kalenderen, så du er klar, hvis du bliver valgt.
Tilmelding til mødetDu kan kun tilmelde dig mødet, hvis du er mellem 19 og 40 år. Tilmeld dig på mail til info@scleroseforeningen.dk inden torsdag den 28. august 2014. I emnefeltet skal du skrive ”Regionalt ungemøde” samt hvilken region du bor i. I selve mailen skriver du navn og adresse samt om, du medbringer en pårørende eller kommer alene. Du kan også ringe til Scleroseforeningens sekretariat på tlf. 36 46 36 46 og tilmelde dig.

Pris og forplejning

Under mødet serveres sandwich og det koster 50 kr. pr. deltager at deltage.  Der betales i indgangen og af praktiske grunde er det kun med kontanter. Med venlig hilsen

UNGEPANELET

Der er ingen kommentar endnu

Dit navn

Ren tekst

• Ingen HTML-tags tilladt.
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.