Bliv en del af Scleroseforeningens faste svarpanel

17. februar 2016
Vi søger nye medlemmer til vores faste svarpanel. Det eneste, det kræver, er, at du svarer på et mindre spørgeskema 8-10 gange om året.
Thumbnail I vores arbejde med at skabe de bedste vilkår for sclerosepatienter og deres pårørende har vi ind imellem brug for at indsamle viden om vores medlemmers oplevelser og holdninger.Vi søger derfor medlemmer med sclerose, der har lyst til at blive en del af vores faste svarpanel. Det indebærer, at du skal svare på et mindre spørgeskema 8-10 gange om året. Vi forsøger at sikre, at svarpanelet er repræsentativt for alle danskere med sclerose. Derfor søger vi lige nu primært medlemmer, som opfylder én eller flere af følgende:• har sekundær progressiv sclerose• er under 40 år• er diagnosticeret efter år 2010• er 80 år eller derover

Spørgeskemaerne

Hvert spørgeskema består af 5-10 spørgsmål. Spørgsmålene kan eksempelvis handle om dine oplevelser på scleroseklinikkerne, med kommunale sagsbehandlere eller dine erfaringer med motion.Din deltagelse i Scleroseforeningens svarpanel kræver, at du:• vil svare på et mindre spørgeskema 8-10 gange om året• kan modtage spørgeskemaet per mail og kan besvare det på internettet• kan svare på spørgeskemaet inden for en ugeDu svarer helt anonymt, og du må gerne få hjælp fra pårørende eller andre til at udfylde spørgeskemaerne.

Tilmelding

Hvis du har lyst til at være en del af svarpanelet, skal du tilmelde dig senest mandag d 7. marts på denne hjemmeside: www.scleroseforeningen.dk/spNår du tilmelder dig, skal du bruge dit medlemsnummer. Hvis du ikke kender dit medlemsnummer, kan du ringe til os på telefon 36 46 36 46 og få det oplyst.Blandt dem, som er med i svarpanelet, trækkes hvert år lod om et weekendophold i Dronningens Ferieby. Spørgsmål Hvis du har spørgsmål, kan du skrive til Marie Lynning på mly@scleroseforeningen.dk eller Lasse Skovgaard på lsk@scleroseforeningen.dk
Der er ingen kommentar endnu

Dit navn

Ren tekst

• Ingen HTML-tags tilladt.
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.