Støt os i kampen

Støt os
Attaks Nyhedsbrev – også for folk over 40
d. 8 januar 2010

Det nye Attak Nyhedsbrev er netop udkommet. Hvis du ikke automatisk får nyhedsbrevet allerede, så meld dig til her. PS: Der er ingen der opdager, hvis du er over Attak-medlemsalderen på 40 år….

Af Lotte Bach Hansen, journalist

Tre til fire gange om året udsendes Attaks Nyhedsbrev med relevante artikler om emner for unge med sclerose.
Lige inden jul udkom det seneste nummer, som handler om uddannelse og har titlen: ”Uddannelse for enhver pris?”

I nyhedsbrevet kan du møde Malene Kappen Krüger, som fik sin uddannelse på trods af en sclerosediagnose og i dag har, hvad hun selv betegner som sit drømmejob. Du kan også læse om Annie Pedersen, som stoppede sit studie på grund af kognitive problemer. Og endelig kan du læse en artikel om, hvorfor uddannelse og identitet hænger så tæt sammen.

Andre temaer for Attak Nyhedsbrevet har været arbejdsliv og singleliv. Så måske er der også noget i nyhedsbrevet for dig, selvom du ikke er under 40 og medlem af Attak.