Arrangementer for unge i 2017

11. januar 2017
Har du lyst til at møde andre unge med sclerose? Se hvilke arrangementer som du har mulighed for at deltage i 2017.
Thumbnail

Ungeweekend i Dronningens Ferieby i Grenaa (12.-14. maj 2017)

En weekend for dig, som har lyst til at mødes med andre unge med sclerose. Vi har i år fokus på det gode fællesskab, hvor vi fredag spiser sammen og lære at shake 4-5 klassiske cocktails af professionelle bartendere. Om lørdagen skal vi have det sjov og hyggeligt sammen med hjernegymnastik, Mega Twister, gode gåture, foredrag, et teambuildingsrace på Dr. Feriebyens område og ikke mindst fest og DJ om aftenen. Der er også mulighed for hygge-snak og måske et brætspil efter aftensmaden. Se programmet her Tilmeld dig weekenden her

Sportsweekend på Egmont Højskolen i Hou (1.-3. september 2017)

Sportsweekend er weekend for dig, som er klar på at få sved på panden. Kom og bliv udfordret, få inspiration, energi, prøv nye sportsgrene og få også et indblik iidrættens verden. Vi har inviteret forskellige dygtige instruktører til at guide os igennem en tempofyldt og sjov weekend.
Sportsweekenden er for alle unge med sclerose fra 19 til og med 40 år. Du kan være med, uanset om du løber derud af, bruger stok eller sidder i kørestol. Sportsweekenden afholdes på Egmont Højskolen, som er en almen højskole, med stor fokus på tilgængelighed og gode handicapforhold,så bare rolig, der skal nok blive taget god hånd om dig.
I løbet af weekenden kan du blandt andet prøve kørestolsrugby, kajak, boksning, dans, aquafitness og mange andre spændende sportsgrene, som er beskrevet nærmere i programmet i nedenstående link.

Bemærk - tilmeldingsfristen er fredag d. 25. august kl. 12.00!
Se programmet for Sportsweekenden her
 Tilmeld dig Sportsweekenden her

Ung frivillig weekend i Dronningens Ferieby i Grenaa (29. september-1. oktober 2017)

En gratis weekend for dig (med/uden sclerose), i alderen fra 19 til og med 40 år, som i forvejen arbejder frivilligt for unge med sclerose (lokalt, regionalt eller nationalt), eller for dig som er nysgerrig på at lave frivilligt arbejde sammen med unge med sclerose. Du vil i løbet af weekenden få et godt indblik i de forskellige projekter og opgaver, der er at tage fat på, men også få et godt fagligt indspark til, hvordan vi kan samarbejde som frivillige i Scleroseforeningen. Bemærk - tilmeldingsfristen er søndag d. 24. september kl. 23.00! Se programmet for Ung Frivillig Weekend her
Tilmeld dig Ung Frivillig Weekend her

Attached files
ungeweekend2017_28apr17_0.pdf sportsweekend2017.pdf program_til_ung_frivillig_weekend_2017_1.pdf
Der er ingen kommentar endnu

Dit navn

Ren tekst

• Ingen HTML-tags tilladt.
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.