Støt os i kampen

Støt os
ANDelsbevis blev til 25.000 kroner
d. 11 november 2010

En familiefar fra Galten købte et ANDelsbevis til årets Rap om Kap, og det udløste et rejsegavekort på 25.000 kroner til Apollo Rejser.

Af Kira Madsen

”Jeg blev jo noget overrasket. Jeg købte jo primært ANDdelsbeviset for at støtte sagen. Men jeg er meget glad, og det er resten af familien også, skulle jeg hilse og sige,” fortæller en begejstret Ivan Bomholt, som altså kan drage af sted på en noget længere sommerferie end planlagt sammen med sin kone og to sønner til næste år.

”Jeg købte lodsedlen af en kollega, hvis mand har sclerose. Jeg bor tæt ved Sclerosecenter Ry, så jeg synes, det er en naturlig ting at deltage i. Der var ikke så mange bagtanker med det. Men det er en dejlig overraskelse, og hele familien ser frem til ferien,” fortæller Ivan.

Givende projekt
Som noget helt særligt havde Apollo Rejser i år sponsoreret et gavekort på 25.000 kroner, som blev udloddet i en landsdækkende konkurrence.

”Det er aldrig forkert at give støtte til projekter, men nogle er mere givende end andre. Vores samarbejde med Scleroseforeningen har været et sådant projekt, hvor vi virkelig kan se vores støtte komme til gavn. Scleroseforeningen er en vigtig spiller over for en sygdom, som mange rammes af, og hvor oplysning og fortsat forskning er vigtig. Apollo er kun glade for, at vi på vores måde kan bidrage til dette projekt,” siger Ulrik Nissen, der er Marketing Manager i Apollo.

10 lokalafdelinger afholdt i år Rap om Kap, som gav et samlet overskud på 500.000 kroner.