Vi mangler sælgere af ANDelsbeviser til Rap om Kap

Det bliver stort, når 3000 små gule ænder lørdag den 16. juni klokken 12.30 hopper i Storåen for at sikre midler til arbejdet i Scleroseforeningens Lokalafdeling for Nordvestjylland og det humanitære arbejde i Lions Holstebro. Det giver dog det bedste resultat og flest penge, såfremt vi får solgt alle Andelsbeviserne.
Salget af ANDelsbeviser er startet, og de sælges af frivillige fra Scleroseforeningen og Lions indtil 10 minutter før ænderne sættes i vandet. Der er derefter mulighed for at følge det store anderæs fra start til mål. Der er præmier til de 15 hurtigste ænder.

Fredag d. 1. juni er der Open Air i Holstebro, vi sælger lodder fra kl. 14.00 – 22.00 i Gågaden. Bedre mulighed får vi ikke for at sælge mange andelsbeviser på kort tid. Her har vi brug for al den hjælp, vi kan få. Har du et par timer i overskud denne dag, er du meget velkommen til at deltage i salget.

Vi mangler desuden sælgere af andelsbeviser i gågaden Holstebro/Bilka på følgende tidspunkter:

Fredag den 08. juni 2017 kl. 10.00 – 17.00

Lørdag den 09. juni 2017 kl. 10.00 – 14.00

Fredag den 15. juni 2017 kl. 10.00 – 17.00

Lørdag den 16. juni 2017 kl. 10.00 – 12.00

Du behøver ikke tage alle timer de pågældende dage, men kan byde ind med de tidspunkter, hvor du har tid, overskud og lyst. Ring eller send en SMS til Ulrik Jensen på tlf. 51 22 44 35 og meld dig som sælger for den gode sag.

Vil du gerne sælge Andelsbeviser inden ovennævnte dage, kontakt da venligst Knud Erik Aagaard Kristensen på 21 80 81 90