Rap om Kap 2017 - NY 19-06-17

Flot kulisse til 10. Rap om Kap

Hele målområdet ved Færchtorvet og Store Bro var omgivet af glade mennesker, der spændt ventede på hvilke 15 ænder, der kom først og dermed udløste de 15 gode gevinster, der blev dystet om ved Rap om Kap 2017.

En rigtig gråand havde lagt sig i spidsen på Storåen, og efter den kom en suveræn vinder, der, meget tidligt, var rykket fra feltet. Et flot syn var det, og det  blev suppleret med et farvestrålende optog, der passerede forbi på Store Bro i anledning af byfesten.

Rigtig mange havde taget opstilling for at følge det store anderæs, der blev kommenteret af en veloplagt Lars Vendelbjerg, der samtidig repræsenterede Lions Holstebro. Handelen med ANDelsbeviser var livlig de sidste minutter før ænderne nåede målet, og i takt med at ænderne kom ind i målslusen, blev vindernumrene offentliggjort.

Et vellykket arrangement der skaffede penge til Scleroseforeningens arbejde og Lions humanitære arbejde, og det blev det, fordi mange frivillige gjorde en stor indsats, fordi erhvervsdrivende skænkede gode gevinster og endelig fordi rigtig mange støttede den gode sag ved at investere i ANDelsbeviser.

Scleroseforenngen for Nordvestjylland og Lions Holstebro takker alle, der på en eller anden måde støttede det 10. Rap om Kap. Uden den støtte havde det ikke været muligt at gennemgøre arrangementet, der sikrer midler til opmuntring for vanskeligt stillede.