Lokalafdelingens Nytårskur for frivillige den 23. januar 2013

Som påskønnelse for de frivilliges arbejde det seneste år havde Lokalafdelingens bestyrelse inviteret til Nytårskur i Holstebro Bowlingcenter denne onsdag aften.

Arrangementet startede med en times bowling for de frivillige, der havde lyst til det, men der var også mulighed for en hyggelig snak på tilskuerpladserne med udsigt til de hårdt kæmpende.

Efter en times ”opvarmning” gik vi til bordet, og så var der lækker mad og kaffe. Snakken gik, og vi fik talt om afviklede, og kommende, arrangementer. Alt tyder på, at 2013 bliver et yderst spændende år med en lang række tillokkende arrangementer - se under Aktiviteter, og alle tror på, at det bliver rigtig stort, når vi den 28. august skal debattere handicappolitik med politikere fra Holstebro, Lemvig og Struer kommuner. Hvis det går, som vi håber, får vi hjælp fra DR2 og den tidligere skatteminister Thor Möger Pedersen, som skal rejse rundt i landet og styre debatter mellem helt almindelige danskere, og i den bås hører vi vist hjemme.

En rigtig hyggelig aften, hvor formanden, Anita Zacho, takkede de frivillige for deres flotte indsats i det forgangne år, og udtrykte håb om, at antallet af frivillige må blive endnu større, så vi kan løfte endnu flere opgaver i fremtiden.

Billederne taler vist deres tydelige sprog. Det var en rigtig hyggelig aften

Klik på billedet og se alle billeder fra nytårskuren