Madopskrifter
d. 28 maj 2013

Hjerteforeningen har på sin hjemmeside opskrifter, der egner sig for deres målgruppe. Diabetesforeningen ligeså. Kunne I ikke overveje noget lignende? Jeg er ved at gå flad i retter, der er lette at tygge og synke, sammenholdt med at de skal være sunde og indeholde flest mulige fibre. Jeg ved godt, forskellige MS patienter kræver forskellige diæter, men I kunne jo dele jeres opskrifter ind i underemner.

Der er på nuværende tidspunkt ikke planer om at lægge madopskrifter på vores hjemmeside. Vores officielle kostråd er Fødevarestyrelsens kostråd.

På hjemmesiden "Alt om kost" der hører under Fødevarestyrelsen, ligger der opskrift-forslag der følger de 8 kostråd.

Der er masser af gode kogebøger med fokus på salater og vegetariske retter, nordisk mad og mere generelle bredtfavnende kogebøger.
Du kan også på vores webshop på Scleroseforeningens hjemmeside bestille en kogebog "MS, kost og livsstil"

Jeg håber at det kan give dig lidt inspiration.

Skrevet d. 28 maj 2013