Se hvilken psykolog, der dækker dit område

Hvem kommer du til at tale med, hvis du bor i Esbjerg.

Se herunder hvem der dækker hvilke områder i Danmark,

Kontaktinformation

Skal du i kontakt med foreningens psykologer, så kan du enten kontakte medlemsservice på:

36 46 36 46 eller info@scleroseforeningen.dk

Medlemsservice har åbent
man-torsdag 08-16
fredag 08-14

eller skrive til psykologernes postkasse på:

psykolog@scleroseforeningen.dk

Mette Harpsøe Engel, ledende psykolog

Dækker alle kommuner i Region Hovedstaden: Albertslund, Allerød, Ballerup, Bornholm, Brøndby, Dragør, Egedal, Fredensborg, Fredriksberg, Frederikssund, Fredriksværk- Hundige, Furesø, Gentofte, Gladsaxe, Glostrup, Gribskov, Helsingør, Herlev, Hillerød, Hvidovre, Høje-Taastrup, Hørsholm, Ishøj, København, Lyngby- Taarbæk, Rudersdal, Rødovre, Tårnby. Dækker også i Region Sjælland: Vallensbæk, Greve, Køge, Lejre, Roskilde og Solrød.

Anette Refsgaard Olsen, psykolog

Dækker: Faurskov, Norddjurs, Odder, Randers, Silkeborg, Skanderborg, Syddjurs, Samsø og Aarhus.

Anne Marie Troensegaard, psykolog

Dækker: Bogense, Faaborg-Midtfyn, Kerteminde, Langeland, Middelfart, Nyborg, Odense, Svendborg og Ærø

Birgit Nilsson, psykolog

Dækker: Faxe, Guldborgsund, Holbæk, Kalundborg, Lolland, Næstved, Odsherred, Ringsted, Slagelse, Sorø, Stevns og Vordingborg

Dorte Larsen, psykolog

Dækker alle kommuner i Region Hovedstaden: Albertslund, Allerød, Ballerup, Bornholm,  Brøndby, Dragør, Egedal, Fredensborg,  Fredriksberg, Frederikssund, Fredriksværk-  Hundige, Furesø, Gentofte, Gladsaxe,  Glostrup, Gribskov, Helsingør, Herlev,  Hillerød, Hvidovre, Høje-Taastrup,  Hørsholm, Ishøj, København, Lyngby-  Taarbæk, Rudersdal, Rødovre, Tårnby. Dækker også i Region Sjælland: Vallensbæk. Greve, Køge, Lejre, Roskilde og Solrød.

Helle Gry, psykolog

Dækker alle kommuner i Region Hovedstaden: Albertslund, Allerød, Ballerup, Bornholm,  Brøndby, Dragør, Egedal, Fredensborg,  Fredriksberg, Frederikssund, Fredriksværk-  Hundige, Furesø, Gentofte, Gladsaxe,  Glostrup, Gribskov, Helsingør, Herlev,  Hillerød, Hvidovre, Høje-Taastrup,  Hørsholm, Ishøj, København, Lyngby-  Taarbæk, Rudersdal, Rødovre, Tårnby. Dækker også i Region Sjælland: Vallensbæk. Greve, Køge, Lejre, Roskilde og Solrød.

Julie Sigsgaard, psykolog

Karen Nielsen, psykolog

Dækker: Herning, Holstebro, Ikast-Brande, Lemvig, Ringkøbing-Skjern, Skive, Struer og Viborg.

Margrethe Jungersen, psykolog

Dækker: Brønderslev-Læsø, Dronninglund, Frederikshavn, Hjørring, Jammerbugt, Mariagerfjord, Morsø, Rebild, Thisted, Vesthimmerland og Aalborg.

Michael Nissen, psykolog

Merete Holm Bangsø, psykolog

Dækker: Tønder, Aabenrå, Sønderborg, Haderslev.

Yvonne Damm Mønsted, psykolog

Dækker: Esbjerg, Fanø, Varde, Vejen, Kolding, Billund, Vejle, Hedensted, Horsens og Fredericia.

Line Strømø Erichsen, psykolog vikar

Valby