Velkommen til Camp Pårørende 2018!

Den 26.-28. oktober 2018, kan du som medlem af Scleroseforeningen, og kæreste/ægtefælle til et menneske med sclerose, komme med på Camp Pårørende.

Vi har en hel weekend i Dronningens Ferieby, hvor fokus er den pårørendes vinkel på at have sclerose tæt inde på livet. Her vil der være rig mulighed for at snakke med ligesindede omkring nogle af de glæder, sorger og problemstillinger, som du, som kæreste/ægtefælle, oplever i din dagligdag.

En weekend for pårørende

Dette er en weekend for dig, som er ægtefælle til eller kæreste med en partner med sclerose. Her kan du møde andre pårørende i en weekend, hvor der vil blive udvekslet erfaringer og drøftet, hvad der rører sig i det daglige for os pårørende. Weekenden er et frirum, hvor der kan tales om både svære og gode oplevelser ved at stå på sidelinjen som pårørende til et menneske med sclerose.

I løbet af weekenden får du chancen for at danne netværk med andre pårørende på tværs af landet og få talt, debatteret og grint en masse sammen med andre, som er i samme situation som dig. Vi får i år besøg af Scleroseforeningens vicedirektør, Torben Damsgaard, som vil være åben for spørgsmål omkring foreningens arbejde. Herudover har vi valgt at invitere parterapeut og sexolog Else Iseling, som med sin erfaring med terapeutiske samtaler og coaching vil føre os igennem en spændende lørdag, hvor vi vil få gode fif og redskaber til parforholdets “gnist”.

Vi glæder os til at se dig!

Dato

26.-28. oktober 2018

Det koster 550 kr. at deltage pr. person.

Læs program her

TILMELD DIG CAMP PÅRØRENDE HER

Tilmeldingsfrist

Tilmeldingsfrist for Camp Pårørende er 14. oktober. ​

Dronningens Ferieby 1
8500 Grenå
www.dronningensferieby.dk

Spørgsmål

Kontakt gerne Scleroseforeningen, hvis du har spørgsmål til Camp Pårørende 2018.
Casper Lykke: cly@scleroseforeningen.dk