Velkommen til Camp Personlig Udvikling 2018!

Camp Personlig Udvikling er en weekend for dig, som ønsker at blive klogere på dig selv og møde andre mennesker med sclerose, som har oplevet nogle af de udfordringer som sclerosen kan give. Denne weekend handler i høj grad om at finde livsglæde og få nye positive tanker, som kan inspirere og bruges i det daglige.

Årets Camp Personlig Udvikling er en weekend i musikkens tegn. Vi vil gennem sang og musik øge vores humør og velvære. Forskning viser, at musik er fremmende for flere gode forhold: Musik skaber trygge relationer, vækker social interesse og bryder social isolation. Derudover mindsker det stress, giver smertelindring og styrker vores identitet. I løbet af weekenden skal du høre oplæg om musik, synge, quizze, lege, snakke, hygge, og måske danse eller spille spil. Alt foregår i dejlige rammer i Dronningens Ferieby, hvor du selv skal bidrage med det gode humør.

Weekenden afholdes i år d. 14.-16. september.

Bemærk: Camp Personlig Udvikling udspringer af de tidligere weekendtilbud "Det gode liv" / "Voksentræf".

Camp Personlig Udvikling
Fra tidligere Camp Personlig Udvikling

Dato

14.-16. september 2018

Det koster 550 kr. at deltage pr. person.

TILMELD DIG CAMP PERSONLIG UDVIKLING HER

Tilmeldingsfrist

Der er tilmeldingsfrist torsdag den 30. august. ​

Dronningens Ferieby 1
8500 Grenå
www.dronningensferieby.dk

Spørgsmål

Kontakt gerne Scleroseforeningens konsulenter, hvis du har spørgsmål til Camp Personlig Udvikling 2018.
Mikael Freund: mfr@scleroseforeningen.dk
Casper Lykke: cly@scleroseforeningen.dk