Camp Unge Pårørende

Kom med til Camp for unge pårørende fra d. 28.-30. september!

Er du mellem 18 og 28 år og har en mor eller far med sclerose?

Så er Scleroseforeningens nye ’Camp unge pårørende’ lige noget for dig.

Under overskriften ’Fri til at være ung’ inviterer vi dig med på en weekend fyldt med sjove oplevelser sammen med andre unge. Vi mødes på Fredericia vandrehjem, hvor vi byder på kreative og sjove oplevelser ude i det fri og en unik mulighed for at møde andre som dig, der har en mor eller far med sclerose.

Sammen skal vi prøve kræfter med udeliv og sjove naturoplevelser. Vi skal lave mad i det fri, spille kongespil og hygge os - og i fællesskab gøre weekenden til noget særligt.

På Campen bliver der også masser af plads til at tale om, hvordan det er at have en mor og far, som har sclerose. Ansatte i Scleroseforeningen kommer og giver gode råd til livet som ung pårørende. Overskriften bliver ’Unge pårørende – hvad ved vi? Og hvad råder vi til?’. Desuden får vi besøg af en informatør, som er vant til at tage ud og fortælle om livet med sclerose, og derfor kan være med til at svare på nogle af de spørgsmål I kunne have.

Vi håber, at du har lyst til at være med til at gøre vores første Camp for unge pårørende til en uforglemmelig oplevelse.

Vi glæder os rigtig meget til at se jer!

De bedste hilsner

Julie Sigsgaard,
Scleroseforeningen.

Dato

28.-30. september 2018

Det koster 550 kr. at deltage pr. person.

TILMELD DIG CAMP UNGE PÅRØRENDE HER

Tilmeldingsfrist

Der er tilmeldingsfrist mandag den ​10. september kl. 20.00

Fredericia Vandrehjem, Vestre Ringvej 98, 7000 Fredericia.

Spørgsmål

Kontakt gerne Scleroseforeningens psykolog, Julie Sigsgaard, på mail: jsi@scleroseforeningen.dk hvis du har spørgsmål til Camp Personlig Udvikling 2018.