Camp Træning

Camp Træning er en aktiv weekend, hvor der lægges vægt på at tilbyde fysiske aktiviteter på forskellige niveauer.

Som navnet antyder, så er temaet træning, men ikke den træning du normalvis kender. Vi håber at kunne præsentere dig for forskellige træningsformer, hvoraf der vil være nogle, som du ikke nødvendigvis kan gå ned i dit lokale fitnesscenter og finde.

Vi samler et hold af dygtige undervisere og professionelle foredragsholdere, så vi kan levere en oplevelse, hvor du både får styrket det mentale, men også det fysiske på en sjov og livsbekræftende måde.

Camp Træning er for dig, der ønsker inspiration indenfor andre sportslige aktiviteter, end du måske er bekendt med.  Måske er du allerede i gang med træning, men mangler inspiration til at komme videre. Eller måske synes du, at det er svært at komme i gang og mangler redskaber, der kan få dig af sted. En weekend med ny inspiration, kan netop være startskuddet til din motivation og fremadrettede lyst til bevægelse.

Med andre ord så vil Camp Træning forhåbentlig udvide din horisont og give dig blod på tanden og redskaber til nye former for træning, når du kommer hjem igen.

Dato

24.-26. maj 2019

Det koster 550 kr. at deltage pr. person.

Tilmelding til Camp Træning er endnu ikke åben. ​

Dronningens Ferieby 1,
8500 Grenå.

Læs mere om stedet her

Kontakt gerne Scleroseforeningen, hvis du har spørgsmål til Camp Træning 2019.
Casper Lykke: cly@scleroseforeningen.dk