Velkommen til lokalafdelingen

Varde

***************************************************************************************

Julelegat Julelegatet er fortrinsvis til børnefamilier. Du kan søge online på vores hjemmeside: www.scleroseforeningen.dk/julelegat Ansøgningsfrist: søndag den 3. december

Så har vi spillet en gang og planlægger at gøre det igen så tilmeld dig gerne hvis du har lys til at deltage.

Har du lyst til at prøve kræfter med kørestolsrugby så se mere her. Vi er ved at planlægge et par timer hvor vi vil spille nogle kampe.

Vi skal min være 8 for at kunne stille 2 hold. Meld gerne tilbage på rene.sk@live.com hvis du har interesse i at deltage.

Se mere info om sporten her: http://www.full-pull.dk/

Facebook: https://www.facebook.com/groups/362195420497209/?fref=ts

SCLEROSE FOR BØRN

Se mere her https://scleroseforeningen.dk/sclerose-b%C3%B8rn-0

Cafe gruppe for Scleroseramte

Kom med ud og hyg dig med andre scleroseramte på en afslappet måde enten til en kop kaffe eller til spisning , vi mødes den første mandag i hver månede . Bliv medlem af gruppen via dette link https://www.facebook.com/groups/795501753957604/ og bed om adgang til cafegruppen så kan du følge med i , hvor og hvornår næste cafemøde finder sted eller kontakt Charlotte Kristensen mobil 21760434 eller Vinie Helth Hansen mobil 28250298

Scleroseforeningen er en privatsygdomsbekæmpende forening, der arbejder for indsamlede midler. Aktiviteterne omfatter forskning, patientstøtte og oplysning om sygdommen.

Lokalafdelingen er samlingspunktet for alle, der arbejder for sclerosesagen i vores lokalområde. Det er vores mål at skabe netværk både mellem os som er berørt af sclerose, og alle jer der har indlflydelse på vores hverdag. I vores arbejde for at skabe det bedst mulige kendskab til sygdommen afholder vi både oplysende og underholdende arrangementer for vores medlemmer og andre interesserede.

Vi engagerer os i lokalpolitik, dels ved at arbejde i de lokale handicapråd , og dels ved kontakt med lokalpolitikere og embedsmænd.

Lokalforeningen har tre stående arbejdsgrupper, som sikrer arbejdet med vores målsætninger samt et ungdomsudvalg.

• Netværksgruppen
  • Info- og eventgruppen
  • Lokalpolitikgruppen
  • Ungdomsudvalg

Hvis du er interesseret i at støtte sclerosesagen med din frivillige arbejdskraft, eller med andre midler, så kontakt lokalafdelingen.

Scleroseforeningens lokalafdeling for Varde Kommune

Formand: Carl Jager Nielsen, Møllestien 1 D, 6851 Janderup Mail: cjn@turbopost.dk Tlf.: 75 25 85 75

Facebook: https://www.facebook.com/scleroseforeningen.varde/?fref=ts

Carl Jager Nielsen