Velkommen til lokalafdelingen

Kenneth Bjerregård
E-Mail: k2b@youmail.dk
Telefon: 29 64 24 63

Lokalafdelingen Storkøbenhavn - Vestegnen dækker over kommunerne Hvidovre, Brøndby, Vallensbæk, Ishøj, Albertlund, Ballerup, Glostrup, Herlev, Høje-Taastrup og Rødovre.

Vi er nu klar med forårs programmet for 2019

Ledestjernerne for programmet er 1) skab håb og ny energi gennem fokus på noget ekstraordinært 2) giv værktøjer til et bedre liv 3) Giv gode oplevelser. .

Programmet ser således ud

• Årsmøde: 30. jan 2019 - kl. 18:00-21:30. Taastrup kulturcenter, Poppel Alle 12, 2630 Taastrup

• Lev Stærkt! Hvil dig stærk, sov optimalt og træn genialt.  27. mar 2019 - kl. 19:00-21:00. Taastrup kulturcenter, Poppel Alle 12, 2630 Taastrup

• Styr på tankerne. 9. apr 2019 - kl. 19:00-21:00. Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, 2630 Taastrup

• Tarme med Charme og kvikke hjerner . 8. maj 2019 - kl. 19:00-21:30. Taastrup kulturcenter, Poppel Alle 12, 2630 Taastrup

• Blod, bødler og bordeller. 23. maj 2019 - kl. 18:45-20:30. Nytorv foran Københavns Byret, Nytorv, 1450 København K

•

jaguar club of denmark kører for scleroseforeningen.10. jun 2019 - kl. 09:30-14:00. Grønnæsse Gård, amtsvejen 280, 3390 HUndested

• Familie arrangement på Grennessminde, 15 juni 2019- kl. 11:00 - 14:00. Grennessminde, Snubbekorsvej 16, 2630 Taastrup

Du kan se programmet på hjemmesiden.

Du kan også følge os på Facebook: Storkøbenhavn-Vestegnen.

Om lokalafdelingen

Lokalafdelingen er samlingspunktet for alle, der arbejder for sclerosesagen i vores lokalområde. Det er vores mål at skabe netværk både mellem os som er berørt af sclerose, og alle jer der har indflydelse på vores hverdag.

I vores arbejde for at skabe det bedst mulige kendskab til sygdommen afholder vi både oplysende og underholdende arrangementer for vores medlemmer og andre interesserede. Vi engagerer os i lokalpolitik, dels ved at arbejde i de lokale handicapråd , og dels ved kontakt med lokalpolitikere og embedsmænd.

Lokalforeningen har tre stående arbejdsgrupper, som sikrer arbejdet med vores målsætninger

• Netværksgruppen
  • Info- og eventgruppen
  • Lokalpolitikgruppen

Hvis du er interesseret i at støtte sclerosesagen med din frivillige arbejdskraft, eller med andre midler, så kontakt lokalafdelingen på adressen herunder, eller i menuen "Kontakt os" øverst på hjemmesiden.