Velkommen til lokalafdelingen

Marian Guastella
Mail: marianguastell@hotmail.com
Mobil: 23345341

Velkommen til lokalafdelingen for Slagelse og Sorø kommune som dækker et stort område lige fra Stenlille til Skælskør og Korsør.

Vi ønsker at skabe mulighed for at mennesker med sclerose kan mødes til forskellige både informative, sjove aktiviteter og foredrag.

Vores fokus i år er kost, tankemønstre og motion. Inspiration og håndgribelige redskaber til at styrke dig, der hvor du er i dit liv lige nu. Og kan du slet ikke vente med at komme i gang er her et par gode links.Kostomlægning:https://scleroseforeningen.dk/kosten-blev-en-udvejAnbefalinger til motion:http://scleroseforeningen.dk/sites/scleroseforeningen.dk/files/Motion.p…Foredrag om vores tankesæt og hvordan vi kan ændre tankemylder til ro og overblikhttps://scleroseforeningen.dk/nyhed/video-bobby-zachariae-foredrag-bliv… Hvis du er mere interesseret i at vide hvilke opgaver lokalafdeling varetager, så se mere her:Læs mere her: https://scleroseforeningen.dk/din-lokalafdeling Vi glæder os til at møde dig:-)