Velkommen til lokalafdelingen Skive!

Lokalafdelingen i Skive lykkedes desværre ikke med at etablere en ny bestyrelse på årsmødet d. 17. januar 2024, hvor den tidligere bestyrelse trak sig fra alle poster.

Det betyder blandt andet, at der ikke er nogen til at arrangere lokale medlemstilbud i større grad.

Der blev valgt et medlem til bestyrelsen, Henriette Sørensen, som nu i samarbejde med undertegnede undersøger hvad lokalafdelingen kan tilbyde medlemmerne.

Vi vil selvfølgelig arbejde på, at der kommer en ny bestyrelse, så de mange vigtige opgaver kan varetages. Du kan læse om bestyrelsesarbejdet i Scleroseforeningen her.

Du er hjertelig velkommen til at deltage i arbejdet. Kontakt organisationskonsulent Inger Kondrup på nedenstående mail eller telefon.

Organisationskonsulent Inger Kondrup
Mail: iko@scleroseforeningen.dk