Velkommen til lokalafdelingen

Silkeborg

Lokalafdelingen er samlingspunktet for alle, der arbejder for Sclerosesagen i vores lokalområde. Det er vores mål at skabe netværk, både mellem os som er berørt af sclerose, og alle jer der har indflydelse på vores hverdag.

I vores arbejde for at skabe det bedst mulige kendskab til sygdommen afholder vi både oplysende og underholdende arrangementer for vores medlemmer og andre interesserede. Vi engagerer os i Lokalpolitik, dels ved at arbejde i de lokale Handicapråd, og dels ved kontakt med Lokalpolitikere og embedsmænd.

Lokalforeningen har tre stående arbejdsgrupper, som sikrer arbejdet med vores målsætninger:

• Netværksgruppen
  • Info- og Eventgruppen
  • Lokalpolitikgruppen

Hvis du er interesseret i at støtte sclerosesagen med din frivillige arbejdskraft, eller med andre midler, så kontakt lokalafdelingen.

Ledsagerkort – Ledsagerkort fra Dansk Handicapforbund eller Kommunen skal fremvises, såfremt ledsager ikke skal betale til arrangementer, entreer osv. som ledsagerkort fra DH eller Kommunen giver ret til.

Ved arrangementer, hvori der indgår bespisning, skal ledsagerens bespisning betales.

Hvis medlemmet er VIP-medlem, koster ledsagerens bespisning som Vip-medlemmets og omvendt hvor medlemmet er ikke-vip, koster ledsagerens bespisning som ikke-vip medlemmets.

VIP

Det er muligt at blive VIP medlem i Lokalafdelingen Silkeborg. Som VIP opnår man særdeles fordelagtige priser ved Lokalafdelingens aktiviteter. For at blive VIP skal man være medlem af Scleroseforeningen. Medlemskabet løber fra 1/1-1/1 og derfor skal VIP medlemskab betales inden 31/1 på Reg 6190 Konto 0003143562.

Har du efter 31. januar 2018 glemt at betale VIP kontingent, må du vente til året efter for at få fordelene

VIP tilmelding / samt adresseændring kan ske til Kasserer Kurt Flugt

Kurt Tollund