Velkommen til lokalafdelingen

Tirsdag den 19. marts kl. 18.30 – 21.00
Rosengårdscentret,    Tulipanvej 12  i Silkeborg
Dagsorden ifølge forretningsorden

Mød op og hør om arbejdet i lokalafdelingen, og om Scleroseindsamlingen som i år bliver landsdækkende søndag den 8. september.
Mødet starter med at vi spiser en sandwich sammen.

Vi ses

Om lokalafdelingen

Lokalafdelingen er samlingspunktet for alle, der arbejder for Sclerosesagen i vores lokalområde. Det er vores mål at skabe netværk, både mellem os som er berørt af sclerose, og alle jer der har indflydelse på vores hverdag.

I vores arbejde for at skabe det bedst mulige kendskab til sygdommen afholder vi både oplysende og underholdende arrangementer for vores medlemmer og andre interesserede. Vi engagerer os i Lokalpolitik, dels ved at arbejde i de lokale Handicapråd, og dels ved kontakt med Lokalpolitikere og embedsmænd.

Lokalforeningen har tre stående arbejdsgrupper, som sikrer arbejdet med vores målsætninger:

• Netværksgruppen
  • Info- og Eventgruppen
  • Lokalpolitikgruppen

Hvis du er interesseret i at støtte sclerosesagen med din frivillige arbejdskraft, eller med andre midler, så kontakt lokalafdelingen.

Ledsagerkort – Ledsagerkort fra Dansk Handicapforbund eller Kommunen skal fremvises, såfremt ledsager ikke skal betale til arrangementer, entreer osv. som ledsagerkort fra DH eller Kommunen giver ret til.

Ved arrangementer, hvori der indgår bespisning, skal ledsagerens bespisning betales.