Antiinflammatorisk kost

Antiinflammatorisk kost Tid:​​5. april kl 17.00​Sted:​​Vides ikke på nuværende tildspunkt​Pris for medlemmer:​​110,-​Pris for ikke medlemmer:​220,-​Deadline for tilmelding:​19. marts​Betaling:​Mobilepay på tlf.nr. 53848910 eller konto 7930 1267997 HUSK AT OPGIVE DIT MEDLEMSNUMMER OG HVILKET ARRANGEMENT DU TILMELDER DIGBemærk! Din tilmelding er først registreret, når beløbet er registreret på kontoen  Vi har inviteret den fra TV2 kendte kostvejleder Lena Hansson til Aabenraa den 5. april!Kosten har afgørende betydning for dit velbefindende, og har man ovenikøbet en kronisk sygdom som livsledsager, er det vigtigt, at kosten består af de vigtige basale ting, som antiinflammatorisk kost indeholder.Inflammation er en betændelseslignende tilstand, der irriterer eller aktiverer immunforsvaret. Det kan være godt eller skidt, men bliver inflammationen langvarig, opstår der problemer. Derfor kan du på denne dag få meget mere indsigt i, hvad kosten kan gøre for dig og hvilke råvarer, der skal anvendes. Vi håber, der bliver mulighed for smagsprøver, tilberedt ud fra Lena Hanssons opskrifter, men reserver allerede nu datoen, der kommer flere informationer om dagens program.

110,-kr for medlemmer og 220,-kr for ikke medlemmer