Halloween i Roskilde
d. 14 november 2014
Lokalafdelingen Roskilde/Køge er med i et projekt: ”Team-up for frivilligheden”.

Det er et konkurrencekoncept der er skabt af Frivilligcentret i Roskilde. Der er fire teams der konkurrerer til fordel for hver deres forening på deres evne til at skabe udvikling i – og synlighed omkring foreningen. Grunden herfor er at skabe synlighed for – og nye netværk mellem erhvervs-, handels- og frivilligt socialt foreningsliv i Roskilde kommune.

Vi havde et lille event i forbindelse med Halloween den 31. oktober. Her havde vi en lille andedam foran Sparekassen Sjælland i Algade i Roskilde. Vi havde rigtig mange besøgende ca. 300. En trækning kostede kr. 10,00. Vi havde fået gevinster, som byens erhvervsdrivende sponserede. Hovedgevinsten var en and fra Slagter Frimann.

Hele aftenen forløb med stor succes. Vi blev mere synlige og det var med stor hjælp fra det team vi er en del af: Niels Honoré, Fysiocentret i Roskilde + Allan Markussen, Michelle Ejby og Pernille Hansen, Sparekassen Sjælland + Lars Jensen, musiker + Erik Hansen, tidl. Fona + Bent Jørgensen, Venstre og formand for Beskæftigelses- og Socialudvalget.

En stor tak til dem.
Senest opdateret: d. 7 juli 2017