Anden blev fanget ved Lysfesten 30/10 2015
d. 24 november 2015

Scleroseforeningens lokalafdeling Roskilde/Køge havde igen i år en Andedam og Amerikansk Lotteri ved Sparekassen Sjælland i Algade. Vi havde stor succes med besøg af mange børn og voksne – udklædte og ikke udklædte.  Vores hovedgevinst var en and doneret af Slagter Frimann. Den fandt et godt hjem i Roskilde. Der var udover anden, mange flotte præmier at vinde ved det Amerikanske Lotteri.

Vi gjorde mange børn glade med de gevinster de vandt ved Andedammen. Vi havde også flotte trøstepræmier.

Vi havde vores eget ”band” med, som satte gang i dansefødderne hos mange. Da vi havde en fødselar hos os, blev der også plads til en fødselsdags sang til hende, midt i Algade.

Alle vores gevinster var doneret af mange erhvervsdrivende i Roskilde og omegn. Vi siger jer alle tusind tak for præmierne I havde doneret.

Vi kunne ikke klare os uden alle vores frivillige der hjalp os denne aften. Til jer skal der lyde et kæmpe tak. I er fantastiske.

Pengene vi fik ind denne aften deles 50/50 mellem Scleroseforeningen (forskning i sclerose) og lokalafdelingen Roskilde/Køge (til arrangementer for vores medlemmer med sclerose).

Tak til alle der støttede os og gav til et godt formål.

Senest opdateret: d. 7 juli 2017