Velkommen til lokalafdelingen Ringkjøbing – Skjern!

Det er lokalafdelingens mål at skabe netværk både mellem os, som er berørt af sclerose, vores familier, samt dem der har indflydelse på vores hverdag.

I vores arbejde for at skabe det bedst mulige kendskab til sygdommen afholder vi både oplysende og underholdende arrangementer for vores medlemmer og andre interesserede.

Vi ligger i den geografisk største kommune, og det betyder, at vi ofte oplever, at der er langt til arrangementer. Vi forsøger at lægge arrangementer lidt forskellige steder, så det bliver ligelig fordelt med afstanden.

Vi har to stående arbejdsgrupper, som sikrer arbejdet med vores målsætninger:

• Arbejdsgruppen for aktiviteter for medlemmer
  • Arbejdsgruppen for indsamlinger og events

Vi vil altid gerne høre fra dig, hvis du har gode ideer og interesseret i at støtte sclerosesagen med din frivillige arbejdskraft, eller med andre midler, så kan du læse meget mere om vores kommende arrangementer og se, hvordan du kontakter vores bestyrelse her på siden.

Vi glæder os til at høre fra dig og til at se dig til de lokale arrangementer.

Modtager du vores lokale nyhedsbrev?

Hvis du er medlem af Scleroseforeningen og tilhører en af de kommuner, vi dækker, så sender vi dig et lokalt nyhedsbrev på mail med information og opdateringer om arrangementer. Hvis du ikke modtager vores nyhedsbrev, så kontakt Scleroseforeningen på 36 46 36 46, så de kan sørge for, at dit medlemskab er opdateret med din rigtige e-mail adresse.

Bestyrelse

Herunder kan du se de enkelte medlemmer i bestyrelsen for Ringkjøbing- Skjern.

Aninne Sofie Høgsberg Højmose

formand@sclerose-rksk.dk

Flemming Madsen

Næstformand, Bestyrelsesmedlem