Velkommen til lokalafdelingen Nordvestsjælland!

Vi arbejder for at skabe synlighed ved at deltage på “Folkemøder” og “Sundhedsdage” i vores tre kommuner. Vi er også repræsenteret i Handicaprådene for også at være med til at sætte fokus på at forbedre forholdene for mennesker med sclerose og deres pårørende.

Arrangementer i vores lokalafdeling:

• Cafemøder med både faglige og underholdende temaer, hvor der er rig mulighed for at møde hinanden og være sociale. Vi oplever stor tilslutning til vores møder med socialrådgiver, ergoterapeut, kostvejleder og også til vores mere personlige foredrag om livet med sclerose.
  • Jumping Fitness
  • Efterårsbowling
  • Julebanko

Vi dækker et stort geografisk område, derfor har vi også fokus på at fordele vores aktiviteter imellem de forskellige kommuner.

Initiativer for sclerosesagen:

• Vi engagerer os i landsdækkende indsamlingsevents som YOU GO og Scleroseindsamlingen.
  • Vi opstiller “bonbokse” i forskellige købmandsbutikker til fordel for forskning i sclerose.
  • Vi udsender nyhedsbreve med information om, hvad der rører sig i Lokalafdeling Nordvestsjælland.

Vi vil gerne være noget for dig, der har sclerose tæt inde på livet. Og vi har også brug for dig, dine gode ideer og dit engagement. Så tøv ikke med at komme til vores arrangementer eller med at kontakte os, hvis du ønsker at være med til at gøre en forskel i lokalområdet.

Modtager du vores lokale nyhedsbrev?

Hvis du er medlem af Scleroseforeningen og tilhører en af de kommuner, vi dækker, så sender vi dig et lokalt nyhedsbrev på mail med information og opdateringer om arrangementer. Hvis du ikke modtager vores nyhedsbrev, så kontakt Scleroseforeningen på 36 46 36 46, så de kan sørge for, at dit medlemskab er opdateret med din rigtige e-mail adresse.

Bestyrelse

Herunder kan du se de enkelte medlemmer i bestyrelsen for Nordvestsjælland.

Susanne Ussing Modin

Formand, Ansvarlig for medlemsaktiviteter