Velkommen til lokalafdelingen

Formand:
Hanne Edelsten Andersen
ja.andersen@hotmail.com

Lokalafdelingen Nordsjælland-Vest dækker kommunerne Allerød, Egedal, Frederikssund, Furesø og Halsnæs.

Lokalafdelingen er samlingspunktet for alle, der arbejder for sclerosesagen i vores lokalområde. Det er vores mål at skabe netværk både mellem os som er berørt af sclerose, og alle jer der har indlflydelse på vores hverdag.

I vores arbejde for at skabe det bedst mulige kendskab til sygdommen afholder vi både oplysende og underholdende arrangementer for vores medlemmer og andre interesserede. Vi engagerer os i lokalpolitik, dels ved at arbejde i de lokale handicapråd , og dels ved kontakt med lokalpolitikere og embedsmænd.

"Vi står op for hinanden" søndag den 10.september. I 2016 fik vi for første gang lov til at gennemføre  en hustandsindsamling. Resultatet af indsamlingen blev 3,7 mio. kr., hvilket er mere end godkendt. Den 9, september 2018 er datoen for årets indsamling. Sæt allerede nu kryds i kalenderen. Vi har brug for alle gode kræfter. Til I foråret kan du tilmelde dig som indsamler på http://vistaaropforhinanden.dk/

Hvis du er interesseret i at støtte sclerosesagen med din frivillige arbejdskraft, eller med andre midler, så kontakt lokalafdelingen på adressen herunder, eller i menuen "Kontakt os" øverst på hjemmesiden.