Velkommen til lokalafdelingen

tlm3070@youmail.dk
Telefon:

Lokalafdelingen Nordsjælland-Øst dækker kommunerne

Fredensborg, Gribskov, Helsingør og Hillerød.

Klik på din kommunes logo for at læse kommunens handicap politik

Lokalafdelingen er stedet hvor du som sclerose ramt eller pårørende, kan få mulighed for lokalt, at komme til foredrag om sygdommen, ny viden, behandlinger m. m eller mødes med andre ligesindede til sociale arrangementer.

Vi er en aktiv afdeling der kun holder pause i sommer perioden og vi forsøger at være meget alsidige, så der er oplevelser for alle og fordelt rundt i vores kommuner. Det er vigtigt for os, at personer der kommer i afdelingen, kan mødes med folk, de kan knytte venskaber med, der kan bruges i deres dagligdag.

Hvis du har ideer/ønsker til fremtidige aktiviteter, så send en mail til formanden på tlm3070@youmail.dk

Lokalafdelingen er også samlingspunktet for alle, der arbejder for sclerosesagen på den ene eller anden måde, hvad end man er med til forskellige events som fx indsamlinger eller er involveret i det kommunale handicap politiske liv. Vi har flere medlemmer der sidder i DH regi eller handicap råd men har altid brug for flere så vi høre gerne fra dem, der kunne have lyst til at blive frivillig så hvis du er interesseret i at støtte sclerosesagen med din frivillige arbejdskraft, eller med andre midler, så kontakt lokalafdelingen.

Du kan også finde os på Facebook:  Klik her

Obs. !!!

Hvis du modtager nyhedsbrevet på mail og skifter mail adresse, så skal du sende en mail med din nye Email adresse til sekretæren på ulovind@icloudl.com, hvis du fortsat ønsker at modtage nyhedsbrevet