Velkommen til lokalafdelingen Horsens – Hedensted – Odder – Samsø!

Lokalafdelingen er samlingspunkt for alle, der arbejder med sclerosesagen i vores lokalområde. I vores arbejde for at skabe det bedst mulige kendskab til sygdommen afholder vi både oplysende og underholdende arrangementer for vores medlemmer og andre interesserede hvor vi gerne ser så mange som muligt.

Vi prioriterer de forskellige grupper højt og har derfor flere netværksgrupper:

Er du interesseret i en af grupperne eller har et forslag til anden gruppe, så kontakt os endelig. Vi arbejder på at alle arrangementerne er lagt op via Nemtilmeld sådan at de er synlige herinde.

Vi vil altid gerne høre fra dig, hvis du har gode ideer til tiltag, og du er meget velkommen til at være med til at arrangere aktiviteter og oplevelser for alle, der er berørt af sclerosesagen i området.

Vi glæder os til at høre fra dig og til at se dig til de lokale arrangementer.

Kommende arrangementer

Lige nu er der ingen planlagte arrangementer

Modtager du vores lokale nyhedsbrev?

Hvis du er medlem af Scleroseforeningen og tilhører en af de kommuner, vi dækker, så sender vi dig et lokalt nyhedsbrev på mail med information og opdateringer om arrangementer. Hvis du ikke modtager vores nyhedsbrev, så kontakt Scleroseforeningen på 36 46 36 46, så de kan sørge for, at dit medlemskab er opdateret med din rigtige e-mail adresse.

Bestyrelse

Herunder kan du se de enkelte medlemmer i bestyrelsen for Horsens – Hedensted – Odder – Samsø.

Anette Kristensen

aoge@sejetnet.dk