Velkommen til lokalafdelingen Guldborgsund – Lolland!

Lokalafdelingen er samlingspunktet for alle, der er berørt af sclerose – enten for dig, der selv har sclerose eller dig, som er pårørende til en med sclerose.

I vores arbejde for at skabe bedst muligt kendskab til sygdommen afholder vi både oplysende og underholdende arrangementer for vores medlemmer og andre interesserede.

Hos os kan du for eksempel opleve:

• Inspirerende foredrag
  • Netværksgrupper
  • Sommerudflugter
  • Banko og julehygge.

Vi forsøger både at give noget information om sygdommen og den hverdag, der følger med, og lave sociale arrangementer med masser af hygge og fællesskab.

Vi engagerer os desuden i lokalpolitik, handicapråd, frivilligcenter og mere.

Ud over vores lokale medlemsaktiviteter deltager vi også hvert år i landsdækkende indsamlingsbegivenheder. I maj holder vi YOU GO, hvor vi går 5 kilometer for en verden uden sclerose, og i september engagerer vi os i landsindsamlingen.

Hvis du er interesseret i at støtte sclerosesagen med din frivillige arbejdskraft eller med andre midler, er du velkommen til at kontakte os.

Vi glæder os til at møde dig derude!

Modtager du vores lokale nyhedsbrev?

Hvis du er medlem af Scleroseforeningen og tilhører en af de kommuner, vi dækker, så sender vi dig et lokalt nyhedsbrev på mail med information og opdateringer om arrangementer. Hvis du ikke modtager vores nyhedsbrev, så kontakt Scleroseforeningen på 36 46 36 46, så de kan sørge for, at dit medlemskab er opdateret med din rigtige e-mail adresse.

Bestyrelse

Herunder kan du se de enkelte medlemmer i bestyrelsen for Guldborgsund – Lolland

Michael Birklund Simonsen

sus-mic-simonsen@mail.tele.dk