Familietur og bridgewalking!

Tag familien med til Lillebæltsbroen!

Hvis du og dine store børn (over 140cm) er modige og godt til bens, så er en gang bridgewalking over Lillebæltsbroen måske sagen. Turen, med instruktion, tager 2 timer og der kun plads til 20 pers. pr.tur! Vi har reserveret 2 ture.

Bridgewalking er ikke egnet for kørestolsbrugere og bevægelseshæmmede, men ved udstillingen i Velkomstcentret er der skiftende udstillinger om broen og dens historie. Og du kan leve dig ind i, hvordan brobisserne arbejdede. Der er adgang for alle og det er gratis.

Ved Velkomstcentret er der også en naturlegeplads og Naturcenter Hindsgavl med udstilling, der også er ganske gratis.

Vi mødes ved Velkomstcenteret kl. 10.00 og kl. 10.15 bliver de modige bro-vandrere modtaget af en guide, som giver en grundig sikkerhedsinstruktion og udleverer en heldragt, som man skal have på uden på sit eget tøj, når man går op på broen. Hvis vi bliver flere end 20 personer, så sendes næste hold afsted 10.30.

Imens nyder resten af selskabet udstillingerne og naturlegepladsen.

Når ”Brobisserne” kommer tilbage, hygger vi og spiser vores medbragte mad, kaffe og kage.

Vi glæder os til en dejlig dag, hvor vi kan hygge os og få nogle gode oplevelser!

Pris
Pris for bridgewalking er 50,00 for børn (over 140 cm) og 100,00 for voksne og unge over 16 år.

Tilmelding og betaling foregår ved at trykke på nedenstående link:

OBS! Faxe/Stevns betaler turen over Storebæltsbroen, så hvis du har brug for kørelejlighed eller har bil med handicap Brobizz/ alm. Brobizz og har plads til nogle ekstra passagerer, vil vi gerne koordinere kørslen. Ring/sms til Lisbeth Dural