Velkommen til lokalafdelingen

Grundtvigs Alle 5 st.
6700 Esbjerg
Mail: soh151156@gmail.com

Scleroseforeningen er en privatsygdomsbekæmpende forening, der arbejder for indsamlede midler .Aktiviteterne omfatter forskning, patientstøtte og oplysning om sygdommen.

Lokalafdelingen er samlingspunktet for alle, der arbejder for sclerosesagen i vores lokalområde.

Det er vores mål at skabe netværk både mellem os som er berørt af sclerose, og alle jer der har indflydelse på vores hverdag.

I vores arbejde for at skabe det bedst mulige kendskab til sygdommen afholder vi både oplysende og underholdende arrangementer for vores medlemmer og andre interesserede.

Vi engagerer os i lokalpolitik, dels ved at arbejde i de lokale handicapråd , og dels ved kontakt med lokalpolitikere og embedsmænd.

Lokalforeningen har tre stående arbejdsgrupper, som sikrer arbejdet med vores målsætninger:

• Netværksgruppen
  • Info- og eventgruppen
  • Lokalpolitikgruppen

Vi prioriterer de pårørende højt og har derfor taget initiativ til at oprette pårørendegrupper. Er du interesseret så kontakt os endelig. Venlig hilsen Susanne Jensen, mail: sj@trend-as.dk, mobil: 30132590 og Erik Sørensen, mail: sirtoby87@gmail.com, mobil: 20241152 - vi er begge pårørende og Erik er bestyrelsesmedlem i lokalafdelingen.

Hvis du er interesseret i at støtte sclerosesagen med din frivillige arbejdskraft, eller med andre midler, så kontakt lokalafdelingen på adressen herunder, eller i menuen "Kontakt os" øverst på hjemmesiden.

Du kan også finde os på Facebook:

Lokalafdelingen Esbjerg/ Fanø:

Ungegruppen: