Velkommen til lokalafdelingen

Kåre Laursen
Telefon: 8638 7108
E-mail: kll@noerredjurs.dk

Lokalafdelingen er samlingspunktet for alle, der arbejder for sclerosesagen i vores lokalområde.

Det er vores mål at skabe netværk både mellem os, som er berørt af sclerose, og alle jer der har indlflydelse på vores hverdag.

I vores arbejde for at skabe det bedst mulige kendskab til sygdommen afholder vi både oplysende og underholdende arrangementer for vores medlemmer og andre interesserede.

NETVÆRKSGRUPPEN "MS DJURSLAND"

En gruppe for medlemmer med sclerose. Vi mødes den sidste onsdag i måneden og drøfter de emner, der falder os ind – både med relation til sclerose og livet i øvrigt. De fleste gange mødes vi i Dr. Ferieby – se tid og sted under aktiviteter. Der er ingen tilmelding, så mød blot op. Du er også velkommen til at ringe til Kåre Laursen på tlf. 2247 7108 og høre mere om gruppen.

Vi vil gerne tilbyde flere at deltage i netværksgrupper for medlemmer med sclerose. Det kan f.eks. være en gruppe i den sydlige del af Djursland, en mandegruppe, en nørklegruppe eller...? Kun fantasien sætter grænser. Er du interesseret i at sætte en gruppe i gang, bedes du henvende dig til Jens Holst på tlf. 2043 5665.

FACEBOOKGRUPPE

Vi har en facebookgruppe, der hedder Djurslands MSer. Den er åben for alle medlemmer med sclerose, og du kan melde dig ind i gruppen her:: https://www.facebook.com/groups/306833396037235/

PÅRØRENDEGRUPPE

Vil du være med til at etablere en pårørendegruppe på Djursland? Gruppen vil blive et fortroligt forum, hvor vi kan tale om livet som pårørende til en sclerosepatient. Har du lyst til at mødes med andre ligestillede, og har du lyst til at indgå i et fællesskab, hvor alle både giver og modtager støtte, er du velkommen til at kontakte Jens Holst på tlf. 2043 5665.

UNGE UNDER 40

Er du ung med sclerose, er du velkommen til at ringe til vores ungekontakt, Britta Hansen, på tlf. 2074 0310 og høre mere om vores tilbud. Se også her om unge på hjemmesiden

DIN STØTTE ER ALTID VELKOMMEN

Hvis du er interreseret i at støtte sclerosesagen med din frivillige arbejdskraft, er du altid velkommen! Så kontakt formand Kåre Laursen på tlf. 2247 7108 eller tilmeld dig her: https://d7.scleroseforeningen.dk/frivillig