Velkommen til lokalafdelingen

Trine Frøstrup
E-mail: trine.kysfarvel@gmail.com

LOKALAFDELINGEN FOR AARHUS/SKANDERBORG

Lokalafdelingen er samlingspunkt for alle, der arbejder med sclerosesagen i vores lokalområde. Det er vores mål at skabe netværk mellem os, som er berørt af sclerose, og mellem alle jer, der har indflydelse på vores hverdag. Vi arbejder for at udbrede kendskabet til sclerose og afholder oplysende og sociale arrangementer for vores medlemmer og andre interesserede.

NETVÆRKSARBEJDE OG NETVÆRKSGRUPPER I LOKALAFDELINGEN

Lokalafdelingen arbejder for at mennesker med sclerose og deres pårørende kan mødes, udveksle erfaringer, hygge sig og etablere længerevarende netværk. Du kan deltage i mere uforpligtende oplysende og sociale arrangementer ved vores månedlige medlemsarrangementer og i det åbne cafearrangement hver 14. dag. Du kan også indgå i tættere samspil med andre medlemmer i forskellige netværksgrupper. Vi har aktuelt netværksgrupper for unge, kvinder, mænd og for pårørende.

Nedenfor kan du læse mere om de åbne medlemsarrangementer og de forskellige netværksgrupper, herunder hvordan du kan deltage i arrangementer og netværksgrupper.

Hvis du har kræfter, overskud og lyst til selv at være aktiv i lokalafdelingens arbejde, eller hvis du har ideer til arrangementer og medlemsaktiviteter, hører vi meget gerne fra dig.

ÅBNE MEDLEMSARRANGEMENTER

NETVÆRKSGRUPPER

Lokalafdelingen på facebook

I Aarhus/Skanderborg lokalafdeling har vi en Facebook-gruppe. Her oplyser vi om arrangementer, artikler, nyheder og andre ting og sager med relevans for folk med sclerose eller for folk, der bare vil vide mere. Du finder vores gruppe her.

Din støtte er altid velkommen

Hvis du er interesseret i at støtte sclerosesagen med din frivillige arbejdskraft, eller med andre midler, så kontakt lokalafdelingens formand, eller i menuen 'Om os' øverst på hjemmesiden (kontakt til hovedforeningen).

Få mere information i din indbakke

Tilmeld dig vores lokale nyhedsbrev nederst på siden. Så er du altid opdateret omkring vores arbejde og aktuelle arrangementer.