Aktiviteter for dig som er ung med sclerose

Hvert år arrangeres der flere arrangementer for dig som er ung med sclerose, og som gerne vil møde andre unge i samme situation. På denne side kan du blive klogere på, hvor tingene sker lokalt og nationalt.

Mød andre unge nær dig

Lokalt hos Scleroseforeningen er der i store dele af landet tilknyttet en såkaldt Ungekontakt. Ungekontakter er unge frivillige, der ønsker at være med til at skabe lokale aktiviteter af social eller faglig karakter. De lokale arrangementer varierer i indhold og størrelse i de enkelte egne, og ønsker du at finde ud af, hvad der sker nær dig, så tag kontakt til din lokale Ungekontakt.

Hvis du selv har lyst til at være med til at sætte gang i de lokale aktiviteter, så send meget gerne Scleroseforeningen en mail på cly@scleroseforeningen.dk

Mød andre unge fra hele landet

Det er ikke i alle landets lokalområder, at der laves aktiviteter. Derfor sikrer Scleroseforeningens Ungeudvalg, at der hvert år arrangeres nationale eller regionale arrangementer, som alle foreningens medlemmer fra 19 til og med 40 år kan deltage i.
I 2018 er følgende aktiviteter ved at blive planlagt:

Tilmelding og program for årets Ungeweekend er åben. Tryk på linket ovenfor, for at se mere. Sportsweekenden og Ung Frivillig Weekend er endnu ikke tilgængelige for tilmelding, men kunne du tænke dig at høre mere, så kontakt meget gerne Scleroseforeningens Ungekonsulent, Casper Lykke, på cly@scleroseforeningen.dk

Ung med sclerose