Generelle konkurrencevilkår

Konkurrencen afholdes af Scleroseforeningen, Poul Bundgaards Vej 1, st., 2500 Valby. Er der spørgsmål vedrørende konkurrencen, kan der rettes henvendelse til Scleroseforeningen på tlf.nr. 36463646.

Konkurrencer afholdt af Scleroseforeningen på Facebook er ikke oprettet og drives ikke af Facebook Inc.

Vindere

Vinderne udtrækkes ved tilfældig lodtrækning senest 7 dage efter konkurrencens afslutning og får direkte besked senest 14 dage efter konkurrencens afslutning. Præmien sendes direkte til vinderne og kan ikke byttes eller returneres.

Vinderen kontaktes direkte. Såfremt Scleroseforeningen grundet utilstrækkelige kontaktoplysninger ikke er i stand til at kontakte vinderen senest 2 uger efter udtrækning, eller vinderen ikke har afhentet præmien senest én måned efter aftalt levering, forbeholder Scleroseforeningen sig ret til at finde en ny vinder. Den oprindelige vinder kan i så fald ikke gøre krav gældende mod Scleroseforeningen.

Præmieafgift afholdes af Scleroseforeningen i henhold til gældende love.

Ved deltagelse i konkurrencen accepteres det, at Scleroseforeningen må kontakte deltagerne. Deltagerne kan til enhver tid tilbagekalde sit samtykke ved at ringe på tlf.nr. 36463646. Informationer vil aldrig blive givet videre til en tredjepart, med mindre det er specifikt oplyst i konkurrencen. Derudover kan diverse afmeldelser ske på tlf.nr. 36463646.

Personlige oplysninger

Scleroseforeningen forbeholder sig ret til at offentliggøre navn og by på vinderen i konkurrencen - herunder på Scleroseforeningen.dk, Scleroseforeningens Facebook-profil, lokale medier og i andre medier.

Deltagelse i konkurrencerne har ingen købsbetingelse, men kan kræve aktiv deltagelse igennem onlineplatforme eller tilmelding af gratistjeneste som for eksempel tilmelding af nyhedsmail eller samtykke til at blive kontaktet senere hen. Det er til enhver tid muligt at framelde sig nyhedsmail eller samtykke. Hver person kan kun deltage én gang i konkurrenceperioden.

Forbehold

Scleroseforeningen tilstræber, at information og indhold til enhver tid er opdateret og korrekt, men kan dog ikke garantere, at indholdet er fejlfrit og komplet. Derfor fraskriver Scleroseforeningen sig alt ansvar i tilfælde af trykfejl eller fejl eller mangelfulde oplysninger i forbindelse med præmieinformationer. Desuden kan Scleroseforeningen ikke gøres ansvarlig for mangler eller problemer i forbindelse med præmier fra tredjepart.

Scleroseforeningen forbeholder sig ret til under ekstraordinære omstændigheder at afslutte konkurrencer før konkurrenceperiodens udløb uden forudgående varsel og udtrække vinderen.

Scleroseforeningen forbeholder sig retten til at udelukke brugere fra konkurrencen, såfremt der er mistanke om eller bevis for snyd eller misbrug af konkurrencen og konkurrencesitets funktionaliteter.

Ved deltagelse i en konkurrence, som afholdes af Scleroseforeningen, er man indforstået med både de generelle og specifikke konkurrencevilkår.