Støt os i kampen

DKK
Støt os

Fysioterapi

Her kan du finde en fysioterapeut med særligt kendskab til sclerose.

Her kan du finde en oversigt over kommunale og privatpraktiserende fysioterapeuter i din region, som har deltaget i en temadag eller et kursus om fysioterapi til sclerosepatienter gennem Danske Fysioterapeuter. Temadagen fandt sted i 2013 og kurserne har fundet sted i 2015 og i 2017. Ved hver fysioterapeut på listen fremgår det, om vedkommende har deltaget på temadag eller kursus.

Kurset tilbydes jævnligt i et samarbejde mellem Danske Fysioterapeuter og Scleroseforeningen, og oversigten opdateres derfor løbende.

Da Danske Fysioterapeuter ikke må opgive navnene på deltagere, er det deltagerne selv, der skal give tilladelse til, at deres navn offentliggøres her. Derfor er oversigten ikke nødvendigvis udtømmende.

Der kan sagtens findes fysioterapeuter overalt i Danmark med stor erfaring inden for behandling af mennesker med sclerose, men de vil ikke optræde på denne liste, hvis ikke de har deltaget på temadagen eller kurset.

Klik på din region for at finde en fysioterapeut i nærheden af dig.

REGION HOVEDSTADEN

REGION MIDTJYLLAND