Støt os i kampen

Efterårsferie i Dronningens Ferieby 2017

Tag med Scleroseforeningen på efterårsferie i Dronnings Ferieby

Ta’ børnene med på efterårsferie! - ansøgningsfrist den 28. juli 2017

Scleroseforeningen fastholder også i 2017 den hyggelige tradition gennem mange år, og afholder Efterårsferiearrangement I Dronningens Ferieby for børnefamilier, hvor en af forældrene har MS. Med støtte fra bl.a. Foreningen Østifterne har Scleroseforeningen igen i år fået mulighed for - sammen med personalet i Dronningens Ferieby - at arrangere en spændende uge for børn og voksne i dagene: lørdag den 14. til 21. oktober 2017 (uge 42). Det koster stadig kun det symbolske beløb af 1.000 kr. for hele familien!

Hvad skal I selv betale?

Udover de 1.000 kr. for leje af huset, skal I selv betale rejsen frem og tilbage, egen husholdning, lommepenge, evt. entréer, energiforbrug i huset samt drikkevarer ved fælles-arrangementer. Der kan ikke søges legater i Scleroseforeningen til opholdet eller til transport.

Hjælp

Der er ingen hjælperstab til rådighed under opholdet. Hvis du har brug for hjælp, skal du huske at bestille hjemmepleje i Grenaa i god tid via din egen kommune.

Ansøgningsskema

Tilmelding er lukket