Støt os i kampen

ALL INCLUSIVE

EN MAGISK SOMMERFERIE VENTER JER

I DRONNINGENS FERIEBY I GRENAA

Strand, sand og vand. Solen, der glimter i havet – og lange, lyse aftener med lyden af latter fra glade mennesker. Glæd jer til en uge, hvor alt er betalt, hvor I bor i stilfærdig luksus med den helt ægte sommerhusstemning – og hvor der altid er en hjælpende hånd i nærheden, hvis der er brug for det. I skal bare nyde sommerdagene, som de kun findes i herhjemme – og ellers benytte jer af de mange tilbud om udflugter, dejlig mad og aktiviteter for børn i alle aldre. I bor i charmerende, nyrenoverede feriehuse på 75 kvm. omgivet af fliseterrasser, der gør det nemt at færdes og fristende at sidde ude længe efter mørket er faldet på. Dronningens Ferieby har alt, hvad du drømmer om – ikke mindst det særlige trylleri, som magiske ferieminder er gjort af.

Luksussommerferie i Dronningens Ferieby
Fredag den 23. - 30. juni 2017
ALL INCLUSIVE

Elsker du dansk sommer, og undgår du helst flyrejser, er Dronningens Ferieby det perfekte valg. Scleroseforeningen stiller hjælpere til rådighed under dette ferieophold.

TILMELDING ER LUKKET

Se program her.

PRIS: 6.000 kr. pr. person ved 2 personer i hvert hus

Tillæg: 1 person i hvert hus: kr. 1.600

Du betaler og sørger selv for transport til og fra Dronningens Ferieby

INKLUDERET I PRISEN:
Fuld forplejning, udflugter, aktiviteter, opredning, energiforbrug og slutrengøring. Gælder dog ikke alle drikkevarer.

ANKOMST/AFREJSE:
Ankomst fredag den 23. juni kl. 14 – 16
Afrejse fredag den 30. juni kl. ca. 11

FORPLEJNING:
Morgenbuffet: hver dag kl. 9
Frokost: kl. 12 inkl. 1 øl eller 1 vand
Aftensmad: kl. 18 (2 retter) – inkl. 2 øl, eller 2 vand eller 2 glas rødvin

Kaffe og the ad libitum

HJÆLPERE:
Der er under hele ferieopholdet en hjælperstab til din rådighed, både dag og nat

FØRSTEKLASSES HUSE INDRETTET MED OMTANKE:
Du føler dig hurtigt hjemme i de charmerende og smagfuldt indrettede feriehuse, der er indrettet til at gøre hverdagen lettere. Uanset om du sagtens kan gå eller har brug for hjælpemidler, er alt gennemtænkt for at give dig en tryg og problemfri ferie med masser af tid til at være sammen.

Fra hvert rum er der direkte udgang til havemøblerne på den dejlige fliseterrasse, der går hele vejen rundt om huset. I bor tæt på skov og by – lige ved en af Danmarks bedste badestrande og masser af oplevelsesmuligheder som udendørs fitnesspavilloner, legeplads, hoppepude og vandre- og løberuter.

Alle feriehuse har badeværelse med bruser og vaskemaskine, fuldt udstyret køkken med komfur, ovn, opvaskemaskine, køleskab med lille frys, smart-TV, gulvvarme i stue, køkken, gang og på badeværelser. I har egen P-plads foran huset. Alle huse er handicapvenligt indrettet og udstyret med adgangskode.

UDFLUGTER I UGENS LØB:

I bliver hentet i liftbus, som kører jer fra sted til sted og altid er i nærheden. Hjælperne er naturligvis med på alle udflugter.

1.       Tag en tur tilbage til tresserne, når vi besøger RETROWORLD midt i naturskønne omgivelser tæt på Hadsten. Efter rundvisningen hviler vi ud med kaffe og kringle.

2.       Glæd dig til YOUNG GLASS 2017 på Glasmuseet i Ebeltoft. Udstillingen afholdes kun hvert 10 år, så det er en sjælden chance for at opleve et internationalt bud på fremtidens glaskunst. Efter besøget spiser vi frokost hos Karen på Fregatten Jylland.

3.       Få en fælles hedetur, når naturvejleder Kai Hansen viser os det fascinerende, smukke hedelandskab tæt på Dronningens Ferieby. Et sundt morgenbord, solskinsøl på badebroen og et besøg hos den lokale gårdbutik er et must.

4.       Traditionen tro skal vi også være kreative undervejs, spise god aftensmad sammen og synge sange fra højskolesangbogen.

5.       Ugens sidste udflugt går til Stenvad Mosebrugscenter, hvor vi blandt andet skal se Egnstæppet med de 200 motiver fra stenalder til nu. Det tog en stor gruppe kvinder 2 år at lave tæppet. Efter rundvisningen byder torvecafeen på kaffe, hjemmebagte boller og kage.

Se program her.

Senest opdateret: d. 27 april 2017