Fyldte email indbakker og andet teknik

Vi sender en som bekendt nyhedsbrev ud til jer medlemmer og det går rigtig godt dog er der nogle små ting i medlemmer skal være klar over.

Fyldt postkasse

Vi har en del, som ikke kan få deres nyhedsbreve leveret fordi deres postkasse er fyldt op. I de fleste tilfælde sker dette fordi du ikke bruger denne e-mail adresse mere. Måske har du skiftet internet udbyder og fået en ny email adresse der i gennem eller du har skiftet til en Gmail, Outlook.com eller Yahoo e-mail.

Hvis dette er tilfældet vil jeg gerne vide det og jeg er sikker på at Scleroseforeningen også gerne vil vide det.

Du kan kontakte mig på rme@msaal.dk og sende mig din nye email adresse, samt dit medlemsnummer, så vil jeg sørge for vi i lokalafdelingen for rettet op på dine kontakt oplysninger og du er mere end velkommen til selv, at tilmelde dig vores nyhedsbrev på http://newsletter.msaal.dk

Vi kan ikke få dine oplysninger rettet for dig hos Scleroseforeningen, men du finde kontakt oplysningerne her: http://scleroseforeningen.dk/kontakt-scleroseforeningen og så er de behjælpelige med at få det rette.

Gmail

Jeg vil bare minde om at Google har indført forskellige faner i din indbakke, når du besøger den i din browser eller via Googles Gmail.app på din smartphone.

Fanen du skal være opmærksom på hedder "Promoveringer" og det er her alle vores nyhedsbreve lander i og har gjort det i et stykke tid. Hvis du i lang tid ikke har set et nyhedsbrev fra os og ved at det skulle du, så kan det være den lægger gemt der.

Rune Memborg
web/info/pr