Åbne info møder

Vi har længe i Aalborg haft fællesmøder, hvor alle netværksgrupper har holdt et stort møde sammen med resten af den valgte bestyrelse. Efter sammenlægningen med Jammerbugt i efteråret diskuterede vi, at vi gerne vil møde vores medlemmer og gerne have et tættere forhold til vores medlemmer.
Her udsprang det vi kalder åbne info møder. Vi vil gerne have en mere direkte kontakt med vores medlemmer.
Vi invitere derfor vores medlemmer med til infomøde, så du kan følge med i, hvad der sker i bestyrelsen og hvad netværksgrupperne arbejder med og evt. kommed din egen mening. Vi har en meget aktiv politisk netværksgruppe, som slår deres folder i Allborg og Jammerbugt kommuner og arbejder for bedre forhold for alle vores medlemmer rundt omkring i kommunerne. Det er emner som tilgængelighed og vores rettigheder som medlemmer med en kritisk sygdom der oftest er et sted som kommunerne ønsker at forringe. Vi holder også en del arrangementer og det står en frit for at komme med forslag eller ris/ros til de arrangementer vi afholder. Hele orienteringen tager ca tre kvarter og herefter er alt under punktet eventuelt og kaffehygge.
Møderne foregår den tredje torsdag i ulige måneder og det er slået op i kalenderen. Hvis du ønsker at deltage vil vi gerne at du lige giver os lyd, da vi serverer kaffe, te, vand fra hanen og noget at bide i og ønsker at der skal være nok til alle.