Årsmøde 2016
Flot fremmøde til scleroseforeningens årsmøde
Scleroseforeningens lokalafdeling Vejen har afholdt årsmøde, hvor 33 medlemmer deltog.

Arne Poulsen, Holsted, der er formand for Scleroseforeningens lokalafdeling Vejen, der dækker hele Vejen kommune, var en glad mand, da han bød velkommen til foreningens årsmøde, der den 21. marts blev afholdt på Markedsrestauranten i Brørup. -Det er dejligt, at så mange bakker op om vores årsmøde, udtalte formanden.

I sin beretning var Arne Poulsen dog knap så glad, da han fortalte om nogle aflyste aktiviteter. Men smilet kom frem igen, da han også kunne berette om en succesrig julefrokost med 28 deltagere. -Hvoraf  23 med hvert vores handicap deltog i bowling, som formanden udtrykte det.

Til bestyrelsen var der genvalg til Arne Poulsen som formand, ligesom Mie Thorlak, Vejen også blev genvalgt. Sanne Jørgensen, Foldingbro valgte at stoppe i bestyrelsen, hvorfor der var nyvalg til Bente Glad, Gejsing. Freddy Arne Rasmussen, Vejen blev nyvalgt som suppleant, og Jens Gregersen, Rødding blev genvalgt som revisor.